2012. augusztus 31., péntek

A nyaralás 'termése' / My vacation finishes : )

Ennyi minden készült a két hét alatt a sok pihenés és napozás meg fürdőzés és kirándulások mellett:
Beside the lots of sunbath and swimming in  the sea and excursions we had, I stitched so much during the 2 weeks:
Ezt első nap hímeztem:
Stitched this on the first day:
Glory Bee: Boo 2012
32 count Raw Belfast Linen from Zweigart
TGA threads according to the pattern
with 2 strands of floss over 2 threads

Utána ez következett az első hét első felében:
Then finished this during the first part of the first week:

The Primitive Hare: Town of Halloween
32 count Vintage Country Mocha Belfast Linen from Zweigart
310 and 3052 DMC threads according to the pattern
with 2 strands of floss over 2 threads

Harmadiknak egy kis színes tavaszi-nyári, rendelésre, negyedszerre is ugyanolyan örömmel hímeztem, nagyon tetszik minta  : )
Then stitched this more colorful spring-summer one, per order, for the 4th time but still with same joy, I love this pattern  : )

Homespun Elegance: Delivering Posies
32 count Bright Khaki Belfast Linen from Zweigart
TGA and WDW threads according to the pattern
with 2 strands of floss over 2 threads

Utána két egyszerű minta megint zömében fekete színnel következett, könnyű volt a strandon és kirándulás közben is hímezni autóban-hajóban  : )
Then continued with 2 patterns mostly with black thread again, it was easy to stitch on the beach and during excursions in the car and in the boat  : )

La D Da: Smell my feet
32 count Dark Coffee Belfast Linen from Zweigart
310 and 368 DMC threads according to the pattern
with 2 strands of floss over 2 threads

Charm helyett meghímeztem a pókot is:
Instead of charm, I have stitched the spider too:

 Charland Designs: Boo
32 count Bright Khaki Belfast Linen from Zweigart
Black and White DMC threads according to the pattern
with 2 strands of floss over 2 threads

Aztán újabb feketével is de színes is, macska tököcskén minták:
Then again with black but also with other colors, cat on pumpkin patterns:

 Blue Ribbon Designs: Scaredy Cat
 
32 count Summer Khaki Belfast Linen from Zweigart
TGA threads according to the pattern
with 2 strands of floss over 2 threads

A Brittercup pedig még folyamatban. Majd mutatom külön őt is ha kész lesz.
Kellett volna még legalább két hét, vagy inkább 2 hónap is  hogy a 2011 és 2012 nekem  tetsző mintáit mind meghímezzem. Mert nagyon sok szép minta tetszik ezekből az újságokból amiket nemrég Amerikában vásároltam.

The Brittercup one is still in progress. I will show separately when finished.
I would have needed two other weeks or better two more months to stitch at least the patterns I most  like from the 2011 and 2012  JCS issues. I like very much most of the patterns from these magazines I purchased while I was in US.

Most majd folytatom főként hétvégéken ...

Now I will continue mostly on the weekends ...


Zolitól is kaptam pár nagyon jó képet:

 
 
 És a nagy hímzés is   :)



10 megjegyzés:

  1. Azt eddig is tudtam, hogy villám-villám tűd van, a hímzéshez, de hogy még összeállítani is mikor volt időd? Már kezdek arra gondolni, nem is alszol, csak dolgozol és himzel ?!!!??
    Csúcs szuper mind :-)

    VálaszTörlés
  2. Nálad már jöhet a halloween!
    Mind nagyon szép, és szerintem is csak dolgozol és hímzel :)

    VálaszTörlés
  3. Micsoda nyaralás volt!
    A Town of Halloween és a Scaredy Cat nálam is tervben van és hogy is mondjam.....kissé frusztrál, hogy te ilyen rövid idő alatt végeztél velük...
    Nálam a kitűzött cél:legyen kész idén Halloweenre:)))
    A vintage vásznad magyar beszerzési forrásból van?

    VálaszTörlés
  4. Ági, a két kispárnát még úton hazafele varrogattam össze és múlt vasárnap reggel már csak a Boo szemeit és fotóztam meg a blog bejegyzést írtam.. de ugye a nyaralásos fényképek miatt kerültek később bemutatásra.
    És átlag 7 órát mindig alszom, ha valamelyik nap csak 6-ot vagy kevesebbet (ez inkább késői munka mint hímzés miatt fordul elő), akkor következő nap legalább 8-at kér a szervezetm. De alvás után nagyon pihenten és frissen ébredek : )

    VálaszTörlés
  5. Erika, ne légy frusztrált, inkább motivált : ) Nagyon szépek, te is elkészülsz velük ! A vásznat az Éva kézimunkaboltban is lehet kapni, igen.

    VálaszTörlés
  6. Azon a kanyargós úton???? Szerintem én még a plasztik lyukaiba sem találtam volna bele !!!!
    Nagyon ügyi vagy :-)

    VálaszTörlés
  7. Valjevo után azt mondtuk, hogy nem megyünk tovább felfele Újvidék fele, hanem inkább kis kitérővel elfordulunk arra az útra amin jöttük, Belgrád fele és autópályán folytatjuk. Na ott, de csak miután felfrissültem és jobban lettem, ettünk-ittunk és elértük a jó utat, utána tudtam hímezni az állandó 130km/h-nál.

    VálaszTörlés
  8. IGEN!!!
    2 hónap nyaralás, tengerpart, napsütés, hímzés...
    És utána talán jöhet a munka is. :)

    VálaszTörlés
  9. ..írja az aki nemsokára újból megy nyaralni : )

    VálaszTörlés
  10. Wow, you have been busy! So many beautiful finishes!!

    Hugs,
    Tatyana

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online