2011. december 11., vasárnap

Karácsonyozás / Xmas celebration

Itt a Karácsony !!!! Mert pénteken és tegnap megkaptam az idei első Karácsonyi ajándékaim  : )

Pénteken Ágival töltöttem egy vásárlós-csavargós délutánt és a nap végén este még egy gyors varrótanfolyamot is kaptam és  egy varrógép is hazajött velem! Nagyon-nagyon szépen köszönöm, igazi kincset kaptam a Neumann varró úr személyében !

És péntek esti első varrásom, egy kis segítséggel:
és a mai további gyakorlásom eredménye:
illatos humbugok  :  )

Tegnap pedig a hímzős barátnőkkel ötösben ünnepeltünk.
Adélt hiányoltuk nagyon de reméljük, hogy találkozunk vele is nemsokára...
Mariskához mentünk, utána pedig az Erzsébetvárosi közösségi házba, nagyon szuper nap volt !!!
Köszönöm szépen mindenkinek a meseszép ajándékaim !!!
És Mariska, köszi még egyszer itt is a kedves vendéglátást, a finom ebédet és sütiket, nagyon jól éreztem magam nálatok !!!!
Engedelmetekkel pár kép azok közül amiket én kattintottam (elég sok elmosódott lett sajnos a nagy lelkesedésünk miatt : ) )
 
 


Az Ági és Mariska által közösen alkotott csodaszép dobozokról pedig a legjobb képeket Áginál és a Szárnysuhogás blogba nézhetitek meg - utóbbi helyen a  készítés részletképeivel és örömével együtt : )

Anditól csodaszép karácsonyi anyagokat, csokidíszeket és a gyémántnál is értékesebb kagyló és fa gomocskákat kaptunk amiből most már mindegyikünknek van egy egész üvegnyi!
végül az én 2-2 bögrét és cukrot tartalmazó csomagocskáim:
Ja és Juditnak köszönhetően pár Zweigart anyaggal  és jó sok TGA fonallal is megajándékoztam magam az Erzsébetvárosi talin délután is  : )

Jövő héten pedig folytatjuk egy egész napos kalákába hímzős-varrós nappal Böbénél, már alig várom azt is !

5 megjegyzés:

  1. Jaj, nagyon jól leírtad a napot- nekem nem sikerült ilyen jól :-(
    Tényleg jó kis nap volt, az én fényképeim is teljesen elmosódottak.
    Köszönök, mindenkinek, minden kincset :-)))))
    A varrógép szolgáljon jó sokáig, alkossatok közösen sok szépet. Egyébként nem is én voltam az ajándékozó, nálam csak várakozott az új gazdájára, mert igazából Mónikától származik.

    VálaszTörlés
  2. Hű, de jó dolgotok volt!:) Együtt lenni , szépségeket adni és kapni csudajó ! :)

    VálaszTörlés
  3. Kellemes karácsonyi ünnepeket - előre is:) Csodaszép ajándékok, klassz varrógép (nekem is ilyen van, csak okker színű:)))
    A Zweigartok meg a TGA fonalak a lehető legjobb helyre kerültek: Hozzád!
    Remélem, még találkozunk!

    VálaszTörlés
  4. NAGYON BOLDOG, BÉKÉS, MEGHITT KARÁCSONYT kívánok!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon boldog ünnepeket kívánok!

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online