2011. október 7., péntek

Raleigh Durham

Átrepültem New York államból Észak Karolinába és most itt vagyok Raleigh és Durham városok között a Research Triangle Park-ba. 
Mutatom az utolsó szállásom, fidres-fodros kockás-pöttyös romantikus szobácskám  : )

 
A 3 csodaszép virágos kép közül ime egyikük közelről is:
  
és a fürdőszoba képe ez a gyönyörűséges lepke:

Már csak pár megbeszélés itt ma és holnap indulok hazafele!!!!
És a New York-i élelmiszerbolton kívül eddig még egyetlen másik boltba sem jutottam el, így a ma délutáni program a környékbeli összes Pláza meglátogatása !!!  : )
És képzeljétek, Armonk-ban a tréning után vártam a reptéren a repülőre pár másik lánnyal együtt a tréningről  és elővettem a hímzésem és a másik lány mellettem pedig elővett egy zoknit amit éppen kötött és kiderült, hogy ismeri az RTP környékét és felírt nekem két anyagos-hímzős boltot is!!! Már alig várom, hogy beírjam a GPS-be és elinduljak felfedezni őket is! És persze Iminek is kell vennem újból vmi elektronikát, úgyhogy indulok is nemsokára pénzt költeni  : )

Holnap pedig indulok hazafele Washington-on és New York-on keresztül Budapestre, otthoni idő szerint dél körül remélem már otthon leszek...

4 megjegyzés:

  1. I am very happy that you had a great time here in the US. Have a safe travel back home.

    Hugs,
    Michelle

    VálaszTörlés
  2. Jó utat kívánok és szerencsés landolást! Remélem, sikerül szép fonalakat (stb, stb, stb...)zsákmányolnod:)))

    VálaszTörlés
  3. Desejo um lindo retorno...
    abraços

    VálaszTörlés
  4. Thank you Michelle! Köszi Judd! Obrigado Lee! :)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online