2011. október 3., hétfő

Manhattan

Tegnap lejártam a lábam, este 8-ig Manhattan utcáin csavarogtam.
Mire visszaértem a szállodába már megint csak eldőltem és perceken belül már aludtam is, nem volt erőm képeket mutatni, de ma pótlom:  
 Az autóból fotóztam:

 Városnézés:
 
 
A Brooklyn hídnál elkapott az eső...
így nem sétáltam már át rajta...
helyette befutottam egy "aprócska" boltba és bevásároltam
pár élelmiszert vacsira meg reggelire:
eső ide vagy oda ezt is muszály volt megörökíteni  :)



Aztán belecsöppentem egy utcai fotózásba is:
 és közben lassan besötétedett, esti képek:
 na meg ezt sem tudtam kihagyni, őszi csendélet:
és egy őszi életkép a kis mókuskáról is  : ))

4 megjegyzés:

  1. De csúcs szuper helyeken jársz :-)
    Most már nem csak az olvasmányaimból képzelem el, hanem látom is hogy milyen.

    VálaszTörlés
  2. Írigykedek!!!!!! , hogy milyen szépeket látsz!

    Vigyázz magadra!

    VálaszTörlés
  3. Interesting and great pictures! Thank you very much for sharing!

    Hugs,
    Tatyana

    VálaszTörlés
  4. Jó veled "utazni"! :-) Vigyázz magadra!

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online