2010. május 22., szombat

Szintén Esküvői ajándékok / Made for Weddings too

A2007-ben pedig ez a 2 Renato Parolin szív készült esküvői ajándéknak:
And these Renato Parolin hearts were made for wedding present in 2007:

 R&P: Amitié


2005 június 4ikei, lassan 5 éves évfordulójuk lesz, Sandra és Chris angliai esküvőjére 2 párnát készítettem   (legelső keresztszemes munkáim egyike szintén) (az ők Sanya lányuknak készült 2 hete a szülinapi kép)
In 2005 June, soon 5 Years Anniversary to come, I made two pillows for Sandra and Chris's wedding ( one of my very first crossstith too) (made the Birthday stitch two weeks ago for their daughter Sanya)

Reptéren Angliába való indulás előtt jutott eszembe lefényképez(tet)ni, megörökíteni
(meg még a repülőn varrtam össze a huzatokat és csomagoltam be, utolsó pillanatban  : ) )

Remembered to take picture of one of them at the Airport prior leaving to Edinburgh:

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a szívecskéid is meg a párna is, jó, hogy lefotóztattad!:o)

    VálaszTörlés
  2. Na ilyen nekem is volt :-D Mármint hogy még átadás előtt az autóban hímeztem az utolsó részeket :-D
    Szép lett!

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online