2012. november 2., péntek

Bangkok 2-3-4 nap

Sziasztok! Újra jelentkezem. 
Eltelt a hét. Sűrű volt. 
Elfáradtam, nagyon.

Reggel 8-kor indultunk minden reggel a szálloda elől és este 7-8 között indultunk vissza a gyárból, ahonnan még  forgalomtól függően 1-1.5 óra volt vissza az út, aztán vacsora után még 4- 5- 6 óra munka.... Hajnali 2-3 sőt egyszer fél 4-kor sikerült lefeküdni... De eredményes volt, sikerült helyére tenni a dolgokat és remélhetőleg ezután már minden jobban fog menni. Persze még november egész hónap és talán december is sűrű lesz, naponta kell majd figyelni, hogy minden jól menjen és ne csússzon félre.

Kedden reggel volt 5 percem kinézni a szobám ablakán is : )
Bangkok 10 millió fős város, annyian vannak mint egész Magyarországon.
Vannak nagyon szép részei de nagyon borzasztó szegény negyedei is...

Kedden este pedig üzenet is fogadott a szobámba, 
megérkezett végre a bőröndöm is : )
Tele cetlikkel, címkékkel, zárakkal.
 

Aztán egy másik este a liftet fényképeztem útban a 29-ikre a szobámba : )


A borzasztó részeket nem akartam fényképezni, mégis 1-2 különleges. Utolsó nap világosban is láttam hazafele a szállodába a várost. Útközben, sűrűn egymás mellé épített lakóházak voltak amin még ablakok is a fél méternél talán kevesebb részre ki-nem-látással. Nem túl jó kép, mert a sofőr több mint százzal száguldott éppen.
Aztán taxik három változatban: 2, 3 és 4 keréken.
Rengeteg motoros, autós és a sok jellegzetes tuk-tuk: 3 kerekű taxi-motor:

És egy szinte fél méteres pohár Singha sörrel búcsúztam a szállodától - amit nem nagyon tudtam élvezni mert a kevés alvás miatt egyik nap sem tapasztaltam a valószínűleg nagyon pazar reggelikínálatát és a tetőteraszán a medencéjét és konditermét, a joggingom és a sportcipőm sem  vettem elő a bőrőndből - de helyette azért ebédeltem és vacsoráztam Japán és Thai és Japán és Thai kajákat  : )





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online